Brak produktów w koszyku
Kupiliśmy materac. Wszystko idealnie, ale po paru przespanych nocach dochodzimy do wniosku, że mógłby być odrobinę twardszy, miększy, a może raczej w całości z lateksu a nie sprężynowy, bądź też odwrotnie. Wiemy, że mamy możliwość wymiany, doradca o tym mówił, ale pamięć bywa zawodna. Pytania się mnożą. Dlatego też dziś przybliżymy Wam najważniejsze informacje dotyczące wymiany, zwrotu i reklamacji materaca. Mamy nadzieję, że w ten sposób rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Każdy materac jest objęty czasem na testowanie go. Jeśli ma on wymiary standardowe klient ma 30 dni roboczych na jego sprawdzenie, natomiast niestandardowe materace można testować przez 10 dni roboczych. Jeżeli więc materac nam nie odpowiada można skorzystać z możliwości wymiany go na inny.
W przypadku wymiany bądź też zwrotu klient ponosi koszty transportu w wysokości 80 zł.
Każdy klient ma prawo do dokonania dwóch wymian/zwrotów.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu kompletu dokumentów i dostarczeniu nieuszkodzonego produktu przez kuriera.
W takiej sytuacji poduszki również podlegają zwrotowi. Jeżeli chciałaby je Pani zatrzymać, wówczas należy dokonać dopłaty za tekstylia zgodnie z obowiązującymi standardowymi cenami produktów na stronie Materace dla Ciebie.
Poinformuj nas o chęci zwrotu/wymiany/reklamacji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie Kontakt. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji. Prześlij go wraz z dokumentem zakupu (paragonem/fakturą) i kartą gwarancyjną, listem poleconym na adres:
Frankhauer s.c. Perzów 13-14 63-642 Perzów
Kopię formularza dołącz do zwracanego/wymienianego/reklamowanego produktu.
Dokumenty te stanowią podstawę rozpatrzenia zwrotu/wymiany/reklamacji.
W przypadku zwrotu/wymiany/reklamacji produkt zostanie odebrany od klienta przez kuriera w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Niezbędne jest jednak jego właściwe zabezpieczenie do wysyłki tak, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Dlatego należy zachować na okres 30 dni folię, w której dostarczany jest materac.
Tak. Kurier ma prawo odmówić przyjęcia niezapakowanego, czy źle zapakowanego towaru. Co ważne, nie ma również obowiązku pakowania zwracanego produktu, czy też czekania na jego spakowanie, chociażby ze względu na wytyczoną trasę i kolejnych klientów oczekujących doręczenia.
Według prawa polskiego każdy klient ma 14 dni na dokonanie zwrotu zakupionego towaru.
Nie. W przypadku reklamacji klient nie ponosi kosztów transportu.
Przy opisie każdego z produktów jest podany również okres gwarancji jaką jest on objęty. Taka informacja znajduje się także na naszej stronie w zakładce Gwarancja. Ponadto do zakupionego materaca zostanie dołączona karta gwarancyjna z dokładnymi informacjami na temat produktu, jego użytkowania oraz czasu gwarancji.
Tak. Może to nastąpić w kilku przypadkach. Gwarancji nie podlegają np. uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania niewłaściwego stelaża oraz niewłaściwego i niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu, a także wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takie jak uszkodzenia będące skutkiem skakania po materacu.
Niestety tak. Brak okazania dowodu zakupu to jedna z sytuacji wyłączających gwarancję. Jeśli nie posiadamy paragonu lub faktury za zakupiony produkt oraz karty gwarancyjnej, reklamacja nie zostanie uznana.
Odkształcenia powierzchni materaca do 3 cm w głąb nie wpływają na jakość produktu, w związku z tym gwarancji nie podlegają. Elementy ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji również nie są objęte gwarancją.
Wszystkie informacje znajdują się na stronie internetowej naszego sklepu w zakładce Zwroty. W przypadku pytań serdecznie zapraszamy także do zakładki Kontakt oraz do odwiedzenia naszych Salonów Stacjonarnych. Chętnie odpowiemy na pytania i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.