Naszym klientom oferujemy
Darmową dostawę
Koszty dostawy
Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy DPD oraz firmy transportowej:
- w przypadku płatności przelewem dostawa zamówienia powyżej 100 zł jest darmowa, poniżej kwoty 100 zł, koszt dostawy wynosi 15 zł,
- w przypadku płatności przez system PayU, raty PayU dostawa zamówienia powyżej 100 zł jest darmowa, poniżej kwoty 100 zł, koszt dostawy wynosi 15 zł,
- przy wyborze opcji płatności “za pobraniem” - dostawa zamówienia powyżej 100 zł jest darmowa, poniżej kwoty 100 zł, koszt dostawy wynosi 15 zł,
Czas dostawy
Termin realizacji zamówienia zależny jest od terminu produkcji lub dostępności
danego produktu w magazynie:
- materace standard: wysyłka 24 h, - w zależności od modelu i rozmiaru
- materace pozostałe: 2-45 dni,
- akcesoria: 1- 14 dni roboczych,
- łóżka: 1-60 dni roboczych,
- pozostałe meble: 1-60 dni roboczych.
Czas realizacji zamówienia liczymy od daty zaksięgowania wpłaty.
Szacowany czas nadania przesyłki podajemy przy produkcie - podczas
finalizacji zakupów. Jeśli zamawiają Państwo kilka produktów, czas
wysyłki zamówienia jest czasem produktu o najdłuższym terminie
realizacji. Jeśli w zamówieniu znajduje się kilka produktów z
różnym czasem realizacji, istnieje możliwość rozdzielenia
zamówienia i wysłania poszczególnych elementów zamówienia osobnym
transportem - w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi
Klienta:
+48 792 982 321
Ogólne warunki dostawy
Produkty wysyłamy firmą kurierską DPD w 24 h po wyprodukowaniu produktu lub firmą
transportową - czas wysyłki (po wyprodukowaniu) to 7 dni roboczych - w
zależności od gabarytu produktu i jego niestandardowych
wymiarów. Ubezpieczone przesyłki kurier dostarcza
maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od nadania.
Kurier dostarcza materace po wcześniejszym kontakcie
telefonicznym. Kurier może pomóc wnieść materac, jednak
nie ma tego w obowiązku.
Bezpieczeństwo
Wszystkie materace są zabezpieczone dwuwarstwową folią.
Materace wysyłane za pomocą DPD są rolowane do transportu,
nie wpływa to na ich wewnętrzną strukturę. Informacja o
rolowaniu produktów widnieje przy danym modelu materaca - jeśli nie chcą
Państwo rolowania, prosimy zaznaczyć to w notatce do zamówienia.
Kartę gwarancyjną, paragon lub fakturę VAT (wystawiamy na życzenie klienta)
przesyłamy na adres mailowy podany przy zamówieniu.