Brak produktów w koszyku
Materac to szczególny produkt. Ma niebagatelne znaczenie dla naszego zdrowia i samopoczucia więc powinien jak najlepiej odpowiadać naszym indywidualnym potrzebom. Czynników wyboru jest wiele – waga, wzrost, stan zdrowia czy preferencje i upodobania.
Osobną kwestią jest natomiast przyzwyczajenie do nowego materaca oraz co zrobić jeśli wybór okazał się jednak nietrafiony. Jak już otrzymaliśmy nowy materac oczekujemy od razu spektakularnych efektów. Już po pierwszej nocy mają zniknąć nękające nas od dawien dawna bóle kręgosłupa, dolegliwości mięśni i stawów oraz alergie. Błyskawicznie mają minąć wieczne problemy z zasypianiem i od razu mamy wstać pełni energii. Niestety może się zdarzyć, że po 1 czy 2 nocy na nowym materacu wstaniemy niezadowoleni i niewyspani. To jednak jeszcze nie powód do paniki :) Nasz organizm potrzebuje czasu, żeby się przestawić i przyzwyczaić. Zwłaszcza jeśli do tej pory sypialiśmy na starym, czy źle dobranym materacu. Taki okres zwykle trwa do dwóch tygodni, kiedy nasz kręgosłup na wreszcie szansę się w nocy zregenerować – zwłaszcza zgniecione w ciągu dnia przestrzenie międzykręgowe. Dajmy więc sobie trochę czasu, a zazwyczaj po kilku dniach odczujemy wyraźną poprawę naszego samopoczucia.
Co zrobić jeśli jednak po takim okresie rano nadal odczuwamy dyskomfort? Nic straconego :) Nie jesteśmy skazani na wieczne niewygody. Dbając o zdrowie i zadowolenie naszych klientów nasza firma zapewnia możliwość zwrotu i wymiany materaca! Przy rozmiarach standardowych zakupiony materac można testować przez 30dni. W tym okresie spokojnie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy wybrany model spełnia nasze oczekiwania. Mało tego! Naszym klientom przysługują 2 wymiany materaca. Już wyjaśniamy na jakich zasadach i jak przebiega ta procedura. Szczegółowe informacje znajdziemy na naszej stronie internetowej w zakładce zwroty (na dole strony https://materace-dla-ciebie.pl/o_nas/zwroty/zwrot_towarow). Wszelkie informacje, z którymi warto się zapoznać, klient otrzymuje również wraz z materacem.
Termin testowania materaca nie jest liczony od momentu jego wysłania tylko od chwili odebrania przesyłki przez klienta – od daty podanej na liście przewozowym, na którym podpisuje się odbiór przesyłki. Jeśli klient stwierdzi, że chce zwrócić lub wymienić materac musi w terminie 30 dni od tej daty złożyć wniosek o wymianę. Można to zrobić samodzielnie na naszej stronie (w zakładce kontakt) albo skorzystać z pomocy naszego BOK lub pracowników sklepów stacjonarnych. Wypełniając zgłoszenie (WYMIEŃ-ZWRÓĆ-ZAREKLAMUJ). Podajemy swoje dane i przyczyny wymiany lub zwrotu (np. materac okazał się za twardy). Zaznaczając opcje wymiana podajemy od razu model na jaki chcielibyśmy wymienić materac. Pierwszy zwrot / wymiana są darmowe więc klient nie płaci za transport. W zależności czy wymieniamy materac na model droższy czy tańszy będziemy musieli zrobić dopłatę lub otrzymamy zwrot. Po zgłoszeniu wniosku czekamy na informację z Biura Obsługi Klienta (np. w sprawie dopłaty). Kolejnym krokiem jest pobranie formularza zwrotu z naszej strony i wypełnienie go w dwóch egzemplarzach. Jeden wysyłamy (listem poleconym) wraz z dowodem zakupu i karta gwarancyjną na podany na stronie adres firmy. Otrzymując nowy materac otrzymamy nowe dokumenty. Drugi egzemplarz będzie nam potrzebny kiedy będziemy pakować zwracany materac – należy go dołożyć do środka foli zabezpieczającej. Do tego najlepiej zachować folię, w której został doręczony. Przy zwrocie materaca zamawiamy dla klienta kuriera po jego odbiór.
Po dokonaniu wszystkich formalności jest przygotowywany nowy materac, a czas oczekiwania na jego wysyłkę zależy od wybranego modelu. Wymiana odbywa się jednocześnie – kurier przywiezie nowy materac, a zabierze model, który zwracamy. I od tego momentu przysługuje nam kolejne 30 dni na jego testowanie :)
Najczęściej popełnianym błędem przy zakupie materaca jest zbyt duża twardość. Jeśli mamy więc możliwość odwiedzić, któryś z naszych salonów warto przed zakupem materac wypróbować. Zdajemy sobie sprawę, że nawet kilka minut leżenia na materacu nie są obiektywne. Pamiętamy też o klientach, którzy nie maja możliwości przymierzenia się do upatrzonego modelu. Nie skazujemy nikogo na przypadek :) Dbając o zadowolenie naszych klientów zapewniamy im możliwość testowania naszego produktu. Zapraszamy do kontaktu ;)